top of page

אימונים עם משקל גוף - לא מה שחשבתם

משחר ההיסטוריה, אימוני משקל גוף היו פופולאריים. במרוצת השנים, עם בוא הפילאטיס ושכלול מערכי האימון בוריאציות שונות כמו אימוני ליבה, פיטנס וכדומה, למדנו להכיר ולהיחשף לעוד תרגילים ורצפים חדשים שגרמו לנו "לחשב מסלול מחדש" ולהתחיל לחבר מערכי אימון עם משקל הגוף בלבד ולקרוא לאביזרים – "קישוטים".

אז בואו רגע נבדיל בין אימון משקל גוף גרידא, לבין משקל גוף בעזרת אביזר, לדוגמא רצועות. רובנו משייכים רצועות למשקל גוף, שתכלס זה נכון, אנחנו באמת משתמשים בגוף שלנו, כמו בעזרת קיר או כל דבר חיצוני אחר. אבל, אימון משקל גוף יכול להתקיים גם ללא שום אביזר, בעזרת הגוף הנקי והטהור שלכם.

אין זה סוד שאחת האהבות הגדולות שלי באימוני הכושר, הוא השימוש במשקל גוף. סביר להניח כי האדם הממוצע רגיל לכ-10 תרגילים בעזרת משקל הגוף בלבד כמה מנחים. אבל האמת היא שזה רחוק שנות אור ובהמשך, במספר תרגילים, אחשוף בפניכם, תרגילים ורצפים בעזרת הגוף, ותופתעו לגלות עד כמה ניתן להפשיט עוד את הגוף..

לסיום.. אל תזלזלו בגוף שלכם, הוא יותר חכם ממה שחשבתם. בכל פעם, שאני מרכיב אימון, אני מופתע מחדש, מכמות הרעיונות ומכמות התרגילים שהגוף יודע לייצר, לחבר תרגילים בצורה חכמה, יעילה, מאתגרת ומאוזנת.

בסרטון הבא אני מאתגר שרירים שהוחבאו והוסתרו מאיתנו, מקום מחבואם התגלה לי ואני יותר משמח לשתף אתכם, שימו את הציוד בצד...




219 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page