top of page

מובילטי - לחיות בתנועה

צריך להודות, אנחנו אוהבים לאמר את המילה ״מוביליטי״. תמיד נבחר בשם הנתפס כיותר זוהר, כזה שקל להגות, המתגלגל על הלשון. לפניה היו אלה ״הפונקציונאלי״, ״הפיטנס״ חלקנו קיצרו ״לפיט״ אבל למי באמת היה איכפת שזה אותו דבר ..כ שנגמרו לנו המילים המעוברתות עברנו לאנגלית טהורה עם ״power״ ו-״hiit״.

שמות של אימונים תופסים תאוצה ומייצרים טרנד שסוחף אחריו מתאמנים חדשים. כל טרנד שיעודד עוד אנשים לתנועה הוא משובח, כזה הוא המוביליטי. יש אותו באינספור קטגוריות והרשת גועשת עם המון שיטות של פיתוח תנועתיות.

המוביליטי נצמד כיום כמעט לכל אימון וכיום ניפגוש שיעורים כמו:

פונקציונאלי מובליטי

מתיחות מובליטי

חיזוק מובליטי

ועוד

מדוע המוביליטי תפס כל כך חזק?

כדי להבין יותר לעומק, ניזרק רגע להיסטוריה. נולדנו אל תוך תנועהוהיא בסיס כל אחד ואחת מאיתנו. התפתחנו עם גיל הינקות, הילדות וכך הלאה. כל אחד מאיתנו שאף ושואף להגיע אליה בצורה הטובה ביותר, כזאת המאפשרת התנהלות חופשית, לא מגבילה, בלתי מתאמצת ומעניקה לגוף לנוע בתפקוד מלא ביום יום.

חשוב לציין, כי מה שגורם לגוף לזוז בצורה חופשית אלו המפרקים, השרירים ומה שביניהם.

כמאמנים, נדע לרוב לזהות תנועתיות טובה ואיכותית. ניסיון ההדרכה יעזור לנו לאבחן אדם עם תנועה יותר קלילה ועין מזויינת תזהה ותפענח מיד את תגובותיו לטוב ולפחות.

חשוב לציין כי רקע האדם יקבע את מידת התנועתיות שלו, ההיסטוריה הגופנית שלו, או כל דבר הגרם לו להיות במהלך חייו בתנועה, יהווה משקל לתפקוד התנועתי שלו. כמו שברגע שהיא הופכת להיות מסורבלת או מעיקה היא מדרון חלקלק למציאת סיבה לא לזוז או לא לנוע.

שיעורי הסטודיו השונים יכולים למנף תנועה ולגרום לאדם לזוז בצורה חכמה ויעילה יותר.

בסדנה של מוביליטי core ומה שביניהם, אני אציג תרגילים קלאסיים המוכרים לנו מעולם הכושר, תוך כדי הנגשה נוחה, בטוחה ויעילה שלבסוף תתרום לארגז הכלים שלנו, עם המון תרגילים ורצפים שיוכלו להעשיר את אימוני התנועה שלנו.




134 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page